Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дроздик Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Дроздик Л. 
Особливості рекламування тютюнових виробів: діахронічний дискурс [Електронний ресурс] / Л. Дроздик // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 437-440. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 53.029 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дроздик Л. А. 
Політична реклама та антиреклама як елементи виборчої кампанії 2012 р. в Україні [Електронний ресурс] / Л. А. Дроздик // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 230-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 107.96 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Дроздик Л. 
Етичні рефлексії піар-комунікацій у контексті євроінтеграційних процесів в Україні [Електронний ресурс] / Л. Дроздик // Теле- та радіожурналістика. - 2015. - Вип. 14. - С. 155-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.121 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дроздик Л. А. 
Тренди політичної зовнішньої реклами під час позачергових парламентських виборів 2014 року в Україні [Електронний ресурс] / Л. А. Дроздик // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 3. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_3_23
Досліджено основні тенденції зовнішньої реклами, що мала місце в Україні під час позачергових парламентських виборів 2014 р. Проаналізовано зразки зовнішньої реклами найрейтинговіших політичних партій і визначено основні тренди, що застосовувалися в ході кампанії. Увагу приділено питанню порушення учасниками виборчих перегонів етичних стандартів та законодавства України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.138 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Дроздик Л. А. 
Актуальні тренди соціальної реклами в комплексі політичних комунікацій [Електронний ресурс] / Л. А. Дроздик // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 2. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_2_22
Досліджено роль соціальної реклами у процесі побудови політичних комунікацій в Україні та світі. Розглянуто соціальну рекламу як важливий елемент комунікаційного процесу з погляду впливу на електоральні рішення. Проаналізовано різні категорії електорату та, відповідно до них, технології соціальної реклами, що застосовували під час виборчих кампаній в Україні та світі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.893 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського